Style Update

27-03-2014 17:41

27-03-14

 
Gisteren is er in het gastenboek geschreven dat mensen benieud zijn naar onze style. En wie ben ik om zo'n goed idee voor een blog te negeren? Dus hier staat alles over mijn style, vragen mag je altijd stellen!
 
Zoals jullie weten ben ik niet zo'n type die de hele tijd bezig is met mijn uiterijk. Maar voor de spiegel wil ik wel een goede look hebben waar ik me goed in voel. Het blangrijkste is dus voor mij waar iik me fijn in voel. En niet zoiets dat mooi is maar vreselijk voelt.
 
T-shirts
 
Ik draag meestal T-shirt met een plaatje erop of tekst. Meestal zit er geen patroon op, maar soms wel. Als het koud is zet ik er ook altijd een T-shirt met lange mouwen ertussen. Het staat mooier dan je denkt! Ik draag meestal de kleuren: Geel, blauw (Echt blauw als blauw van spijkerbroeken), paars en roze. Soms in neon maar soms ook donker. Ligt aan mijn humeur. Maar meestal ben ik vrolijk. Dan draag ik een soort mix. Tabasom noemt het wel een kleurenbom. Maar meestal komt dat door het binnenste T-shirt die een andere kleur heeft. Daar let ik dus extra op en doe dan dezelfde kleur als mijn buitenste T-shirt. Vandaag is dat goed gelukt. Zeg ik zelf dan.
 

Draag ik vandaag Droeg ik gisteren

20140327_170248.jpg wordt weergegeven 20140327_064829.jpg wordt weergegeven

 
 
 
Broeken
 
Bij mij spreken broeken vanzelf, wat past bij het shirt? Ik heb best veel broeken: Normale, blauwe, roze, oranje, paarse etc. Eerst had ik ook een weide broek voor hippie's, die zat zo lekker! Maar die is nu te klein, jammer. Misschien moeten we een nieuwe kopen.
Broeken draag ik altijd, eerts droeg ik altijd jurkjes. Dat was toen ik klein was. Toen broeken. Toen was ik ongeveer 5, toen weer rokjes. Toen was ik ongeveer 8. Nu weer broeken. Soms draag ik wel een rokje maar dat is echt soms! En een jurk draag ik op speciale momenten als het moest van mijn ouders. Maar soms kies ik er zelf voor.
 
 
Schoenen
 
Ik draag meestal sportschoenen. Trainers, noem je ze wel. in het Engels. Ik heb wel hakken maar die draag ik nooit meer. Soms draag ik ook wel laarzen. Maar hakkeen draag ik net als jurken heel soms. Op speciale momenten. Net als T-shirts gaat het bij mij wat fijn zit. Hakkn doen bij mij vreselijk pijn! Dart voelt niet goed.. Maar ik kan er wel op lopen! :P
 
 
Mijn nieuwste paar
 
20140327_074238.jpg wordt weergegeven
 
 
 
 
 
Accessoires
 
Bedelarmbandjes en normale armbandjes vind ik te gek! Ik heb er veel. Probleem: Ik draag ze niet vaak. Raar he? Maar kettingen heb ik ook. Die zitten alleen weer niet zo fijn. Ik heb ook gaatjes in mijn oren en oorbellen. Kleine. Maar die draag ik ook niet. Ik heb vandaag toevallig een armbandje gekregen van mijn vriendin. Ze heeft het gemaakt van een soort elastiek. Echt geinig en mooi. Ik weet niet hoe ze het heeft gemaakt dus ik kan je niet vertellen hoe.
 
Dit is hem
 
20140327_170358.jpg wordt weergegeven
 
 
Dit was het. als er nog vragen zijn, hoor ik het graag!