Swindle

22-03-2014 17:41

22-03-14

 

Vandaag heb ik de film Swindle gekeken. Het is vanaf nu mijn favoriete film. Swindle is een kinderfilm die in premiere kwam op 24 Augustus 2013 op Nickelodeon. Ik heb hem dan vandaag gezien maar toch. In de film spelen: Noah Crawford, Chris O'Neal, Jennette McCurdy, Noah Munck, Ariana Grande en Ciara Bravo. Jawel van de serie: How to rock, Sam & Cat en Big Time Rush. Allemaal series op Nickelodeon. De film gaat over een jongen genaamd Griffin (Noah Crawford) wiens vriend, Ben (Chris O'Neal), een zeldzaam honkbalplaatje vind en een fortuin waard is. Ze zeiden in de film 1,2 miljoen dollar. Griffin besluit om naar een dealer te gaan om het te verkopen zonder de waarde te weten. De dealer licht hem en zijn vriend Ben op. Griffin en Ben halen mede studenten om, om te helpen het honkbalplaatje terug te krijgen.

 

Het is een grappige film en spannend en totaal verrassed. Het einde kan ik natuurlijk niet verklappen. Maar zekerwete kijken dus. Ik heb het opgenomen en ik ga het zekerwete nog meer keren kijken!

 

Heb jij hem gekeken? Vond je hem leuk? Ik hoor het graag!!